Dzięki FortiCare Support otrzymujesz najwyższej klasy wsparcie producenta dla Twojego rozwiązania Fortinet.

FortiCare Support oferuje następujące korzyści:

  • Telefon, czat i wsparcie w postaci biletów
    Skontaktuj się z działem wsparcia klienta Fortinet o każdej porze dnia i nocy. W odpowiednim czasie otrzymasz informacje zwrotne od ekspertów Fortinet, którzy będą z Tobą współpracować w celu rozwiązania wszelkich problemów lub wyjaśnienia szczegółów technicznych.
  • Aktualizacjeoprogramowania sprzętowego
    Instaluj aktualizacje oprogramowania sprzętowego bezpośrednio za pomocą urządzenia Fortinet lub za pośrednictwem portalu pomocy technicznej. Można tam po prostu pobrać obraz oprogramowania sprzętowego i zainstalować go w urządzeniu Fortinet, nawet jeśli nie jest ono w tym czasie podłączone do Internetu.
  • Wcześniejsza wymiana
    W mało prawdopodobnym przypadku usterki sprzętowej, urządzenie zastępcze zostanie wysłane do użytkownika natychmiast po zatwierdzeniu przez firmę Fortinet zgłoszenia RMA. Nie jest konieczne wcześniejsze przesłanie wadliwego urządzenia.

Jeśli zakres wsparcia FortiCare nie jest dla Państwa wystarczający, firma Fortinet chętnie oferuje również krótsze czasy RMA na życzenie klienta. W takim przypadku możliwe jest otrzymanie urządzenia zastępczego gwarantowanego do następnego dnia, a nawet w ciągu najbliższych kilku godzin. Między utworzeniem zgłoszenia a wymianą urządzenia można uzgodnić do 4 godzin. Fortinet musi jednak sprawdzić, czy dostawa może zostać zrealizowana do lokalizacji użytkownika w żądanym czasie. Dodatkowo, technik Fortinet może również zainstalować urządzenie zastępcze w siedzibie użytkownika.