4 proste kroki do idealnego klienta zarządzanego
![-](https://www.enbitcon.de/media/7d/77/27/1630050908/gemeinsames-ziel-icon.png)
Wspólne zrozumienie swojego celu
Najpierw omówimy Twoje wymagania dotyczące rozwiązania Managed Client w trakcie osobistej rozmowy. Istotną treścią są ewentualne wymagania, które mogą być nakładane przez podmioty zewnętrzne i które mogą znacznie ograniczyć implementację lub wybór producenta.
![-](https://www.enbitcon.de/media/3f/0c/b0/1601545653/Schwachstellenmanagment-02.png)
Analizujemy Twoją infrastrukturę IT i dobieramy komponenty
Po zapoznaniu się z warunkami ramowymi, nasi eksperci wspólnie z Tobą opracują koncepcję docelową na podstawie analizy Twojej infrastruktury i wskażą potencjalne słabe punkty. Dzięki temu wiemy dokładnie, jakie komponenty – i w jakiej ich liczbie – są używane. Wybór odpowiedniej jednostki certyfikującej jest również dokonywany najpóźniej w tym momencie.
![-](https://www.enbitcon.de/media/c7/84/8a/1601545729/Schwachstellenmanagment-04.png)
Początek realizacji
Wspólnie z Tobą stworzymy niezbędne warunki oraz dokonamy niezbędnych ustawień i konfiguracji, aby Twoje nowe rozwiązanie idealnie zintegrowało się z Twoją infrastrukturą.
![-](https://www.enbitcon.de/media/ff/af/73/1630054026/komponenten-inbetriebnahme-icon.png)
Uruchomienie
Twoje nowe rozwiązanie jest gotowe do pracy, chroniąc Ciebie i Twoją sieć przed niepożądanymi działaniami. Rozwiązanie zostanie przekazane do Ciebie. Chętnie wesprzemy Państwa również w ramach umów o ciągłą konserwację.