Sophos Wireless: usunięcie wymogu licencjonowania w Sophos Central
Sophos
Globalna pandemia zmusiła firmy do ponownego przemyślenia modeli łączności i dostępu, a także zarządzania IT. Ponieważ coraz więcej rozwiązań przenosi się do chmury, a pracownicy są coraz bardziej rozproszeni w wielu lokalizacjach, wzrosło zapotrzebowanie na elastyczne zdalne zarządzanie i skalowalną łączność.
Sophos Wireless jest rozwiązaniem dla bezpiecznego, skalowalnego rozwiązywania problemów z Wi-Fi. Sieć może być łatwo rozszerzona poprzez dodanie dodatkowego punktu dostępowego. Dzięki temu nadaje się do dzisiejszych dynamicznych środowisk IT, gdzie wymagany jest wysoki stopień adaptacyjności.
Rozwiązanie Wi-Fi zarządzane w chmurze oferuje jeszcze bardziej rozbudowane funkcje niż bezprzewodowe zarządzane przez kontroler lub zaporę ogniową i obejmuje między innymi:
- Nieograniczoną skalowalność
- Zoptymalizowane zarządzanie RF, diagnostyka i rozwiązywanie problemów
- Lepszy dostęp dla gości i ulepszone funkcje bezpieczeństwa
- Bezobsługowy dostęp na żądanie
Eliminacja wymogu posiadania licencji w Sophos Central
Z początkiem października Sophos wdraża zmiany w Sophos Central i całkowicie usuwa wymóg licencjonowania dla subskrypcji terminowych i MSP.
Aby uzyskać pełne porównanie funkcji, zobacz przewodnik na stronie www.sophos.de/wireless.
Usunięcie wymogu posiadania licencji w Sophos Central
Z początkiem października Sophos wprowadza zmiany w Sophos Central i całkowicie usuwa wymóg licencjonowania dla subskrypcji terminowych i MSP.
Co się zmieni dla Ciebie?
Po wydaniu Sophos Central w październiku, Sophos Wireless będzie dostępny na wszystkich kontach Sophos Central. Klucze licencyjne i aktywacja nie będą już wymagane.
Licencje istniejących klientów bezprzewodowych będą nadal wyświetlane w Sophos Central, ale licznik użycia zostanie zresetowany do 0 (zero).
Możesz zarejestrować dowolną liczbę obsługiwanych punktów dostępowych z serii AP i APX (punkty dostępowe muszą być zakupione, jeśli jeszcze ich nie posiadasz).
Następujące punkty dostępu są obecnie obsługiwane w Sophos Central:
- Seria APX: APX 120, 320, 530, 740 i APX 320X (model zewnętrzny).
- Seria AP: AP 15, 15C, 55, 55C, 100, 100C, 100X (model zewnętrzny).
Starsze modele serii AP nie będą już dystrybuowane i zostaną wycofane z użytku 31.03.2023. Jednak do tego czasu można nimi nadal zarządzać.
Najczęściej zadawane pytania
Czy Sophos daje klientom kredyt za pozostały okres zakupionych licencji?
Nie. Sophos nie wprowadza żadnych zmian w korzystaniu przez Państwa klientów z zakupionych produktów, zapewnia jedynie, że Państwa klienci mogą korzystać ze swoich produktów poza licencjonowanym terminem, jeśli dotyczy, bez dodatkowych kosztów.
Jak klienci Sophos Central, którzy nigdy nie używali Wireless, mogą uzyskać dostęp do produktu?
Od października, Wireless będzie wyświetlany dla wszystkich klientów w nawigacji produktu Sophos Central. Wszystko czego potrzebujesz to punkt dostępu, aby rozpocząć pracę.
Czy klienci mogą migrować swoje punkty dostępowe z firewalla do Sophos Central?
Tak, o ile punkty dostępowe są obsługiwane. Przed zalogowaniem się do Sophos Central, punkty dostępu muszą być najpierw całkowicie usunięte z firewalla.
Następnie mogą zarejestrować swoje punkty dostępu w następujący sposób:
- W Sophos Central, kliknij Wireless i wybierz Access Points z menu nawigacyjnego.
- Kliknij przycisk Zarejestruj w prawym górnym rogu ekranu. Zostanie wyświetlony proces rejestracji punktu dostępu.
- Twoi klienci muszą następnie wykonać kroki kreatora
Jednorazowo można zarejestrować do 30 punktów dostępowych, przesyłając listę numerów seryjnych w formacie .csv. Odpowiednią opcję znajdziesz w kreatorze rejestracji.
Gdzie mogę znaleźć porównanie funkcji Central Wireless w porównaniu do SFOS/Sophos UTM?
Pełne porównanie funkcji można znaleźć w przewodniku na stronie www.sophos.de/wireless. W miarę wycofywania subskrypcji Central Wireless, przewodnik będzie odpowiednio aktualizowany.
Jeśli są Państwo zainteresowani punktami dostępowymi Sophos APX lub rozwiązaniem Wifi od innego dostawcy, prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub poprzez nasz formularz kontaktowy. Będziemy szczęśliwi mogąc Państwu doradzić.
Zugehörige Produkte